Nowhere to be found
ABOUT QUOTES CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Holiday :')
Olaaaaa~
Dah lame dah aku tak mengUPDATE blog aku ni, naik bersawang bersarang woo.

K berdasarkan title dia atas ialah 'Holiday', so aku nak story about MY HOLIDAY.
Haa aku well macam biasa laa, PERAK JOHOR PERAK JOHOR. 
Mane lagi laa kan? Itu je kampung yang aku ade, hehe
Anyway, this is a OHSEMMMM HOLIDAY, haha

Khamis 6/12 kami bertolak balik ke Kluang, Johor naik kereta dalam pukul 11 dan tiba dalam pukul 3.
Abang aku yang drive so bile dia dah ngantok, kami berhenti di R & R Ayer Keroh Melaka.





Bila dah sampai T6, aku pergi rumah Zetty my cousin :)
Awww makan makan makan thats my HOBBY hahaha
Then aku pergi rumah Hajar, Bedah tapi diaorang takde. :(
Bedah pegi Bandar, Hajar balik Teluk Intan. 
takde rezeki namenye wuuuuu~

For the second days, pagi tu aku nampak member lame aku, wooo menjerit aku panggil dia hehe
petang tu pulak, Dila call aku  nak datang rumah sebab nak bagi barang ade orang kirim. *terkezut*
Aku ingatkan nak bagi barang ape, rupenye coklay CRUNCHIES awwww aku *blushing*
tapi Dila taktahu siapa yang bagi hmm dirahsiakan kot? Let Her be :)

Ni haa CRUNCHIES :*



Malamnye pulak, aku keluar dengan Shima pergi beli burger.
sambil tunggu tunggu burger, aku meronde satu T6, haha jadi minah rempit pulak memalam.
Balik dalam pukul 9lebih. Tapi dia bukan nak belanje aku Burger, kedekot betol anak tauke tu -..- haha

The third day, aku duduk rumah Zetty. dari pagi sampai petang asyik main je.
Rumah dia dah jadi macam panggung wayang. Satu persatu movie dibukak, haha
Aku Terima Nikahnya, Istanbul Aku Datang, Cinta Kura Kura, Zaiton Ceritaku DLL.
 Malam pulak aku main badminton. Haa ni lain sikit, sumpah gempak haha
Kami jadi minah saleh pulak malam tadi hahaha dengan rambut menggerbang bak
 HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH, haha
Penat gile sampai ngantok pening kepale semua ada, haha

Thats all for today hahaha okay tata

FROM QHOLBU,
                               AMAR.


0 Comments

Post a Comment





Older Post | Newer Post